دوره های آموزشی در مدرسه کسب و کار پژوها

سئو و بهینه سازی

دوره تخصصی سئو با رویکردی علمی و کاربردی توسط مریم امینی مقدم، به‌منظور آموزش اصول بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو طراحی شده است.

مشاهده دوره

کوچینگ منابع انسانی

به‌عنوان یک مدرس، دکـتــر رستــگاری با رویــکردی تـعاملی و کـاربردی، دوره‌هـای آموزشـی متـنوعی را بـرای مدیــــران، متخصصان منابع انسانی و کارکنـان برگـزار می‌کـند.

مشاهده دوره

برندسازی تجاری

دکتر مرتضی امینی مقدم با تکیه بر رویکردی تعاملی و دانش به‌روز در حوزه برندسازی دیجیتال، دوره آموزشی تخصصی را برای مدیران، مشاوران بازاریابی و فعالان کسب‌وکار برگزار می‌نماید.

مشاهده دوره

دیجیتال مارکتینگ

دوره تخصصی دیجیتال مارکتینگ با هدف توانمندسازی فعالان حوزه کسب‌وکار طراحی شده است. در این دوره، شرکت‌کنندگان با مفاهیم کلیدی بازاریابی دیجیتال و تحلیل داده‌ها آشنا می‌شوند.

مشاهده دوره
مسیر شما برای موفقیت

از اینجا شروع میشود...

رویداد | پَژوها | گامی نوین در جهت توانمندسازی و ارتقاء سطح کسب‌وکارهای ایران است. ترکیب دانش تخصصی و تجربیات عملی در فضایی تعاملی و حرفه‌ای، پژوها را به بستری برای الهام‌بخشی و رشد سازمان‌ها تبدیل می‌کند. این رویداد فرصتی ارزشـــمند برای ساخـــت آینـــده‌ای موفـــق‌تر برای مدیـــران، کارآفــریــنان، و جامــعه کســب‌وکار ایــران است. رویداد | پَژوها | ، یک رویــداد دوره‌ای تجربه‌محور تـخصـصی است که توسـط شـرکت زئوـس به مدیــریت مرتـــضی امـینـی مقدم برگزار می‌شود. این رویداد هر دو هفته یک‌بار با حضور مدیران، کارفرمایان، و کارآفرینان متخصص اجرا می‌گردد.

درباره ما بیشتر بدانید
مسیر شما برای موفقیت

آموزش ها رایگان و کاربردی مدرسه کسب و کار پژوها

موضوع: درباره تاثیر برند بوک و رشد کسب و کار

خلاصه ای از ویدیو:

برندسازی یا برندینگ (Brand positioning) فرایندی است که هدف آن ایجاد و تقویت هویـت و ارزش یک برند در ذهـن مشتریان است. این فرایند شامل تعریف مشخصه‌ها، ارزش‌ها و ماموریت برند، ایجاد اســتراتــژی‌های بازاریابی، انتــخاب نام، طراحی لــوگو و شناخت بصری، ارتباطات بازاریابی و تجــربه مشتــری می‌شود...

جهت مشاهده کلیک کنید

موضوع: درباره تاثیر برند بوک و رشد کسب و کار

خلاصه ای از پادکست:

برندسازی یا برندینگ (Brand positioning) فرایندی است که هدف آن ایجاد و تقویت هویـت و ارزش یک برند در ذهـن مشتریان است. این فرایند شامل تعریف مشخصه‌ها، ارزش‌ها و ماموریت برند، ایجاد اســتراتــژی‌های بازاریابی، انتــخاب نام، طراحی لــوگو و شناخت بصری، ارتباطات بازاریابی و تجــربه مشتــری می‌شود...

جهت مشاهده کلیک کنید

موضوع: درباره تاثیر برند بوک و رشد کسب و کار

خلاصه ای از مقاله:

برندسازی یا برندینگ (Brand positioning) فرایندی است که هدف آن ایجاد و تقویت هویـت و ارزش یک برند در ذهـن مشتریان است. این فرایند شامل تعریف مشخصه‌ها، ارزش‌ها و ماموریت برند، ایجاد اســتراتــژی‌های بازاریابی، انتــخاب نام، طراحی لــوگو و شناخت بصری، ارتباطات بازاریابی و تجــربه مشتــری می‌شود...

جهت مشاهده کلیک کنید

مجله و مقالات مدرسه کسب و کار پژوها